Tema: Re: auto pirkimas iš BRC, inchcape ir panašiai
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-02 01:38:53
Nu dėl garantijų nežinau ant kiek jos naudotai technikai realios, bet šiaip
tai ir be jokių garantijų kasmetinis aptarnavimas dažnai pigiau nei naujos
su visom garantijom atsieina. Va paskutiniai mano pirkiniai - Corolla '07 -
pirkta 2013, iki šiol apart tepalų ir filtrų keistos lemputės, tepalai su
filtrais ir stabdžių diskai su kaladėlėm; CRV '08 - pirkta prieš kelias
savaites, keisti galiniai stabdžių diskai su kaladėlėm, kadangi iš Nippon'o
susirinkau visas sąskaitas, tai net tepalų dar nekeičiau, liko pusmetis :-)
Tiesą pasakius, kiek mašinų pirkau, tai niekada nieko baisaus atsitikę
nebuvo, daugiausia į remontus sukišta buvo '99 Galantui 2.5 V6 (reikėjo
perrinkinėt greičių dėžę po kokių 3 metų važinėjimo, ir šiaip ten daug kas
nepigu buvo, pvz., diržo, žvakių keitimas), ale tai mašinai buvo negaila, bo
ana važiavo maloniai, o ir šiaip buvo mano jaunystės svajonė :-)

Taip kad pasakom tikėt nereikia, tačiau jei neperkamas grabelis
vadovaujantis vieninteliu kriterijum "pigiausias variantas iš norimų modelių
pasiūlos", tai grynai iš finansinės pusės kokių 6-8 metų automobilis
apsimoka labiau nei naujas - jau labai turi nepasisekt, kad neapsižiūrėjęs
papultum ant keturženklių sumų. Nusipirkus per pirmus metus būdavo, kad pas
meistrą ir kokius 3-4 kartus apsilankyt tekdavo, o paskui tvarkingai tik
kasmetiniai tepalų keitimai ir checkai su kokio šūduko pakeitimu.

--
Caponi
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI