Tema: Re: auto pirkimas iš BRC, inchcape ir panašiai
Autorius: markatas
Data: 2017-06-30 16:43:02
BRC brangus turgus, kuriame stovi neretai tokie lavonai, kuriu turguje
niekas nepirktu ir dar uz toookia kaina. Bet i BRC ateina daug botaniku,
kurie isivaizduoja, kad ten ledas pardavinejamas ir perka jas. Draugai
vezesi kokias 7 - 8 masinas paziureti pries perkant, tai po to vadybininkas
tik paduodavo rakciuka ir pasakydavo kur palikti, kai jau nepirksim :) Nei
vienos is ju bent kiek vertos demesio nepapuole. Vienai BRC net nepaziureje,
kad tepalo matuokle beveik nesiekia tepalo ir antifrizo bakelyje nerasta...

markatas