Tema: Re: auto pirkimas iš BRC, inchcape ir panašiai
Autorius: Caponi
Data: 2017-07-01 21:51:12
Arba tiesiai iš atstovo, kaip Icetomas siūlo, arba kaip jau rašiau - perki
iš pirmo savininko, kuris automobilį pirko Lietuvoj ir aptarnavo atstovybėj,
nuvažiavęs gausi visas sąskaitas. Tikriausiai akivaizdu, kad dėl naudoto
daikto tau niekas nieko negarantuos, bet istoriją žinosi, esamą būklę irgi
pasitikrint galėsi, tai nemalonių netikėtumų artimiausioj ateity turėtų būt
minimaliai.

--
Caponi
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI