Tema: Re: auto pirkimas iš BRC, inchcape ir panašiai
Autorius: Vaidas
Data: 2017-07-01 21:00:33
O čia tik BRC toks ar ir kiti, parduodantys su garantija, deklaruojantys
kokybę ir t.t., yra tokie?

Iš kur tada pirkti mašiną, kad duotų kažkokią garantiją (žodinė turginio
netinka), būtų aiški istorija ir nereikėtų eiti per visur ir klausyti
"senolis į mišias važinėdavo", nusipirkus dar kišti pinigus išlindusiems
defektams. Savaime suprantama tai bus brangiau, nei turguje.

Vaidas