Tema: Re: ex Sampo vaikas, dabar mandatum Life
Autorius: Rimas
Data: 2017-06-16 13:24:45
On 2017.06.16 12:39, DK wrote:
> Varot vyrai!
> Tai paprastas draudimas ką daro? Apdraudžia ir jei nemirei ar
> nesusilaužei ko - tavo pinigai - gone.
> Investicinis daro viską tą pati, tik laikotarpio pabaigoje tikėtina,
> kad GAL kažkiek ir atgal gausi.
> Tai kas čia blogai?

paprastas draudimas tai viskas aišku, kad gone :) Kaip ir mašinos, ir pan.

Su investiciniu - (po šitos trydos pradėjau ir aš savo mandatum
nagrinėtis) kažkaip neteisingai gaunasi :)
Toks įspūdis, kad jei būčiau likusią "investicinę" dalį išsimokėjęs
dividendais ir padėjęs į banko sąsk su 0% palūkanom,
tai bučiau mažiau praradęs :)

Dabar aišku aiškinuosi, kokia dalis tos įmokos eina draudimui, mandatum
kaštams ir kiek jie "investuoja",
bet nuo tų jų lentelių, tai neatitikimas kokia 30%. Pvz skaičiuota buvo,
kad mokėdamas tiek ir tiek, po 3 metų bus sukaupta 1700eur (su tikėtinu
1,4% pajamingumu).
Finale yra 1200eur. Nors pajamingumas fondo nuo pradinio įnašo datos -
3,14%...