Tema: Re: OT: ex Sampo vaikas, dabar mandatum Life
Autorius: ravikas
Data: 2017-06-16 11:24:12
imho aš tai galvoju, kad reikia medį lenkt kol jaunas :D
geriau mokėti už būrelius/sportus etc., nei kad laukais bastytųsi ar
prie pc mirktų (nebent rimtais dalykais užsiimtu, bet retas atvejis).
+ dar visokios kelionės, man tai kaip švietimas., vis tiek praplečia
akiratį, architektūra/gamta/etc. nebent visos keliones pas turkus prie
paplūdimio :D
+ reikės pradėti kaupti studijoms kažkiek eur, bet esu linkęs mokėti 50%
sumos, nebent tikrai gerai mokysis, bet tada kaip ir nemokamas mokslas :D