Tema: Re: ex Sampo vaikas, dabar mandatum Life
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-15 20:47:26
"Rinkose" vienu metu gali taupyti arba valdžios sektorius, arba privatus
sektorius.
Kadangi valdžia taupo, privatininkai ne tik kad negali taupyti, bet dar ir
privalo prasiskolinti.

"Audrys"  wrote in message news:ohuegh$n6$1@trimpas.omnitel.net...

bet nuo traumu tai irgi apdraudzia? t.y. gyvybes draudimas, kuris bando
imokas investuot ir is ju pelno dengt islaidas ir likusia dali kaupt. Rinkos
siuo metu siaip sau ....

"none"  wrote in message news:ohucq4$v2q$1@trimpas.omnitel.net...

Taip. Čia kalba eina apie investicinį vaiko gyvybės draudimą. Ne
uždarbį iš traumų ar pan.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/