Tema: Re: ex Sampo vaikas, dabar mandatum Life
Autorius: Velnias
Data: 2017-06-16 10:31:30
Aha, tik pasiruošk iki 30 metų išlaikyti, jei mediciną mokysis :) Nu nebent
jei stomatologija, tai trumpiau kažkiek.

"none"  wrote in message news:oi0172$a20$1@trimpas.omnitel.net...

vat šitam aš irgi labai pritariu. Palauksiu, kol sueis 10 metų nuo
sutarties sudarymo ir nutrauksiu investicinio draudimo sutartį.
Kitas klausimas - kaip įsivaizduojate investiciją į vaiko švietimą?
Maniškiai dabar pradinukai, lai mokosi kaip gaunasi, vėliau gal reiks
kokį tutorių pasamdyti ir rimtai galvoju po mokyklos baigimo siųsti į
užsienį. Nebent būtų linkę į kokią mediciną, tai tokius mokslus gerai ir
čia moko :)