Tema: Re: reikia padangu Kaune
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-14 18:42:40
Nu tai vien žymėjimais aš irgi nepasitikiu, ale testai ir uzerių
atsiliepimai apart newsų teigiami, tas man ir keista...
Beje, specialiai dabar sutikrinimui paskaitinėjau ką rašo apie Premacy 3 -
žinoma, teigiamų atsiliepimų yra, bet yra nemažai ir neigiamų.
Karoče, šiandien vakarą paskirsiu dar skaitinėjimui :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/