Tema: Re: reikia padangu Kaune
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-13 10:25:10
Nu aš čia ne specas, ale prisiskaičius visokių apžvalgų man Michelinai
kažkaip nelabai tinkami pasirodė. Iš esmės jei gyvent kur nors, kur sniegas
būna kelias dienas per metus tikriausiai tai būtų labai neblogas
pasirinkimas, nes ji tokia labiau vasarinė, o GY pagal apžvalgas yra labai
gera žieminė padanga, labai gerai elgiasi šlapiam kely ir tik ant sauso
asfalto nusuleidžia geriausiom vasarinėm, bet kadangi mano atveju
eksploatacija didžiąją laiko dalį bus mieste ir ne sportiniais režimais
(200km/h net ir teoriškai neaktualu :-)), tai skirtumai turėtų būt
minimalūs, o vat sunkesnėm salygom viskas išvis puiku. Vat tokie vat
pamąstymai.

--
Caponi
Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI

"tranzoo" <pisem@voobsce.net> wrote in message
> crossclimate turetu but gera padanga. as norejau, bet taip ir negavau
> atsakymo kaip ji reaguotu +25°C ir 200 kmh
>
> "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message

>>> 225/65R17 VREDESTEIN QUATRAC 5 102V (C C 70dB) - 110;