Tema: Re: reikia padangu Kaune
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-14 15:11:40
Blyn aš nieko jau nebesuprantu - pagal gamintojo specifikacijas (nu tuos
žymėjimus)  padanga yra prie tylesnių ir su šlapia danga viskas turi būt
gerai, visokie ten testai irgi tik teigiami, ne pirmas vietas šitas modelis
ima tik ant sauso asfalto... Visokiuose importiniuose forumiukuose
nepatenkintų irgi nemačiau...
Sava Eskimo tai taip, mano žiauriai mėgiama žieminė padanga, ant įvairių
mašinų kaip žiemines jas naudoju jau n metų, porą sezonu su senu cveku teko
ir vasarą paeksploatuot, tikrai viskas buvo labai gerai - sakai, kad šitie
GY bus juntamai prasčiau? Šiaip šiuo atveju mano taupymas ne iš finasinių
paskatų, ale su tikslu sumažint pisliavos (sandėliavimas, kaitaliojimas),
matyt senstu, tai pradeda jau užpist, o čia dar ir gabaritai/svoris ratų
juntamai didesni, nei pripratęs buvau prie visokių R15 :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/