Tema: Re: reikia padangu Kaune
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-13 12:07:39
Tai kad miesto sąlygom ir pas mus tos žiemos ne tiek ir daug paskutiniu
metu, į offroudą jokį kišt snapo neplanuojama, bent jau šaltuoju metų laiku.
Nežinau gal ir be reikalo aš į tokią "aferą" lendu, iki šiol visada
naudodavau žieminių ir vasarinių padangų komplektus su diskais ir pats
keisdavausi, ale su tokiais griozdais biškį tingiu tampytis, o ir
pasiskaitinėjus labai geras įspūdis apie tuos GY liko, tai priėjau išvados,
kad nepabandęs nesužinosi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/