Tema: Re: OT: Elektrinis paspirtukas
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-08 23:15:52
Jei daiktas reikalingas tik retsykiais, o didesne laiko dali gules bagazineje tai kodel ne? Dviracio su savim visur nepritampysi. I kalna priklayso nuo pavaros, letai bet bet kuris gali uztemti, tikax greitis bus mazas. Man pvz kokiu 10/15 per akis butu, irgi domiuosi.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/