Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Sail
Data: 2017-06-08 10:31:13
Is patirties - nesu begiu perjunges kai isidejau varikli. Kai numirs
dabartinis freewheel'as, desiu tik viena zvaigzde kaip kolchoze, ir tuo
paciu galesiu ideti storesne grandine.

36V 500 vatu kita ir as panaudojau. Kai baterija pakeiciau i 50V, viskas
stojo i savo vietas.

Bet siaip vaziuos ir tavo variantas. Bet manes nedziugintu...