Tema: Re: OT: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-06-08 16:58:25
Zmonos darbe nepaverstas, suvazuoja 'sportinykai' i darba su dvirkom,
eile prie duso 6-7 snukiai, i darbo vieta paskutinis sportinykas
kvepedamas ateina kokia 9:30. Nu bet i darba atejo 8:00, tai be problemu
penkta pyzdina namo. Jei gali sau leist toki 'darbo' rezima - ok, jei ne
- gaunasi greiciau su pastovejimu kamstyje automobiliu vaziuot :)