Tema: Re: Žiedai Kaune...
Autorius: Kurmis
Data: 2017-05-01 20:16:07
nu taip, kaune visi ziedai unikalus ir turi savo taisykles bei ziedus.
vilniuje sviesoforai kaip lenkijoj: spalvas keicia beveik nemirksedami, nes
jei jau sumirkses zalia i pabaiga, tai geltona baisiai trumpa ir raudona
tuoj uzsidegs. aisku eismui tai pofik, geltona tai kaip ir neidomi, visi
mina pilnu tempu. Kas man kaip vaikui is kauno kaimo, tai nonsensas.
Kurmis