Tema: Re: Žiedai Kaune...
Autorius: klau|simas
Data: 2017-04-27 13:40:16
Kurioj vietoj tie konflikto taskai vaziuojant TIK i antra juosta? Kad kitas
paskui vaziuodamas greiciau uz tave i pirma juosta isvaziuojant i Kovo 11
persirikiuos?

"Lawrence Jamieson"  wrote in message

2017-04-27 13:27, klau|simas rašė:
> man siek tiek keicia. Vaziuodamas tiesiai Kreves prospektu antra juosta
> leistinu greiciu man zymiai paprasciau ivertinti galincia isokti pries
> nosi viena masina, nei dar ir antra uz jos (pirmoje juostoje). Jeigu
> nebutu leidimo isvaziuoti antra juosta, toks sprendimas butu nelogiskas
> (tokiame mazame ziede kuriame atstumai mazi). Kaip jau ir minejau, siokia
> tokia logika as cia bandau iziureti ir jos kazkiek yra.

Kažkokia labai iš piršto laužta tavo logika.

Esmė tokia, kad dabar kaip padaryta, vaziuojant Kovo 11 yra 5 konflikto
taškai.

Jei būtų galima važiuoti pirma juosta, būtų tik 4.

Važiuojantiems Krėvės prospektu konflikto taškų kiekis nekinta abejais
atvejais.