Tema: Re: Žiedai Kaune...
Autorius: klau|simas
Data: 2017-04-27 13:57:48
Gal ir nesvarbu koks ten zenklas stovi, bet man svarbu ar dvi masinos vienu
metu mano trajektorija kerta, ar viena. Plius legalizavo tik viena teoriskai
ten esancia juosta. Ir kaip tik manau, kad eismo reguliavimo skyrius apie
tai maste, nes pokyciai ir atsirado tik poto, kai leido Kreve vaziuojant
isvazinet is abieju juostu.

"booraz"  wrote in message news:odsi9v$qn$1@trimpas.omnitel.net...

Kai tu važiuoji Krėvės pr., tai visiškai nesvarbu koks ženklas stovi iš
Kovo 11. Labai minimaliai tos logikos tavo samprotavime, nemanau, kad
eismo reguliavimo skyrius iki tiek maste.

Cia esme tame turbut, kad nebutu daugiau avariniu situaciju ivaziuojant
is Kovo 11 gatves i zieda, kai bandoma dviems automobiliams vienu metu
ivazineti is dvieju juostu (nors realiai yra viena), tiesiog padare
zenkla rodanti, kad tai yra viena juosta (pasirinko pigiausia varianta),
realiai turetu buti salele kazkokia ar horizontalusis zymejimas, kad
fiziskai netilptu du automobiliai.

O, kad pavaizdavo ziede ivaziavima i antra juosta, tai nereiskia, kad
negali i pirma juosta. Juk ir ant zenklo punktyrine linije, o ne istisine.

--
booraz