Tema: Re: Žiedai Kaune...
Autorius: klau|simas
Data: 2017-04-27 13:22:53
Daznai per ten vaziuoji? Pvz. kai atvaziuoji Kreves pr. nuo parko puses
antra juosta 50 km/h greiciu tau nebuna jokio skirtumo ar ten ivazineja i
ziedo antra juosta ar pirma (nors ten ir teoriskai TIK viena juosta)?
Praktiskai visada spausi stabdi kai juda i zieda didesniu spinduliu t.y.
pirma juosta. Kai ivazineja tik i antra juosta "prasoka" dvi isvazinejancias
is ziedo juostas greiciau. Nesakau, kad genialumo virsune, bet bent jau siek
tiek logikos tame iziuriu. Ivertinant dar ir tai, kad automobiliai ten
pasispaudzia ir likusios auto gali nesudarydamos dar didesniu kamsciu
tiesiog nusukti i desine. Taip pat siek tiek logikos tame matau. Zenkle
negalejo nupiesti dvieju juostu, nes ten teoriskai tik viena telpa (pagal
popieriu).

"booraz"  wrote in message news:odsfdo$td4$1@trimpas.omnitel.net...

Pieva kažkokia rimtai. Jokio logiško paaiškinimo.

--
booraz