Tema: Re: Vilniaus projektai. ?algirio - Gele?inio Vilko - Ukmerg?s pertvarkos
Autorius: Arun@sUser
Data: 2017-04-25 11:26:02
Vienas gyveni ? Kiek atsimenu, tai ne.
O kai abiems vienu metu į darbą, o jei dar tuo metu + vaikus į darželį ar
mokyklą? Vienas šika, kitas bando dantis valytis, trečias aną nuveja nx prie
virtuvės kriauklės, nes, mat, nusiprausti reikia ir t.t. Kiek (ne)teigiamų
emocijų iš ryto !

"Dainiushas"  parašė naujienų news:odd560$od4$1@trimpas.omnitel.net...

o gal dar kartą glaustai paaiškint kame ten tragedija kai vonia ir
šikanas už vienų durų? Būnu kur ir taip ir kitaip.....ir jaučiuosi dabar
kažko nepastebįs ar tai nesuprantąs