Tema: Re: Vilniaus projektai. Žalgirio - Geležinio Vilko - Ukmergės pertvarkos
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-20 00:22:28
Galėtu ir priešingą pusę tvarkyt, kad srautus normaliai suliet.
Geležinis vilkas šiaip labai pralaidus net su savo 2 juostom, bet
atkarpoj nuo Rimi iki sankirtos su Ukmergės nesąmonė kažkokia.
Ukmergės/Žalgirio šiaip gal ir koks viadukas tilptu. O
Ukmergės/Geležinio v. išvis sankryžą iš esmės galima keisti. Ten dabar
realiai jos nauda, kad iš Nestės į šeškynės kalną galima važiuoti :)