Tema: Re: Vilniaus projektai. ?algirio - Gele?inio Vilko - Ukmerg?s pertvarkos
Autorius: Sail
Data: 2017-04-21 15:32:44
As zinoma suprantu kas ir kodel lieka.

Nu bet jofana, bent jau mano akimis ziurint negalejimas sau leist +1 ar
dvieju kvadratu tai liudesys.

Ir net ne tai ziauriausia, suprantu kad vieni gali leist sau ta +1 kiti ne,
ir tai turetu atsispindet butu rinkoje pagal pasiula.

Bet pagal nauju butu pasiula vaizdas toks kad >95% sau to leist negali.