Tema: Re: Vilniaus projektai. ?algirio - Gele?inio Vilko - Ukmerg?s pertvarkos
Autorius: Sail
Data: 2017-04-21 07:16:33
Na taip, senais laikais state ne max pelnui o kad patogu butu. Nu bet yr
kaip yr.

O bet taciau as bent mokyklon nuo pirmos klases is miesto krasto i centra
vazinedavau, keldavomes berods 7:15 maskvos laiku (dabar tai 6:15).  Nu ir
xuj znaet - gyvas ir sveikas iki siol. Niekas niekur su masina mane
neveziodavo. Kitu irgi.

I trulika budavo piko metu xer ilipsi. Mes net toki japoniska fun turedavom
5 marsrutui - pagrusti liaudi is lauko i trulika ties uzpakalinem durim, kad
jos uzsidarytu.

A tai kas pasikeite nuo to laiko, kad taip pat gyvent nebegalim?

Atsakymas paprastas - ohujeli nuo gero gyvenimo ir masinu pigumo. Tik tiek.

Taip kad ner ko verkt, kad pravaziuoti sudetinga.