Tema: Re: Nissan Qashqai +-
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-20 19:40:58
nu sory tamsta, nedirbu jokioje auto pramones firmoje, esu it'snikas ir
priziuriu kruvele imoniu. konkreti imone uzsiimanti buhalteriniais mokymais.
pavadinimo tamstai neminesiu, vilniuje ji didziausia, pasidomesi - pats
atsikasi ir gali nuvaziaves imt ir paklaust ju paciu, nx man pizdelint... ir
ne iskarto sugedo, visos, o nuolatos byret visos pradejo, kad visos vaziuotu
taip nebuvo, kazkuri vistiek pas dileri sededavo...
tiesiog bl kai reikia lektorius vezt I seminara kokiame kaune ir nera su kuo
tai nx nx... nes is vakaro uzsilenke eilini karta reikalinga masina...
ta pati imone turi kruva note'u, i30, aurisu. pastarosios kazkaip vaziuoja
be problemu. note'ai irgi 1.2 benzai, bet ten pasak tos imones transportu
besirupinancio zmogaus, kazkokie biski senesni varinkeliai negu sikajuose...

"none"  wrote in message news:od9ef6$ddk$1@trimpas.omnitel.net...

vakar vakare galvojau apie šias visas istorijas, tai galvoju, kad pusę
jų prirašė konkurentų vadybininkai :) Ypač užkliuvo tas veikėjas, kurio
firmoj iškart visos 6 sugedo ir jas kažkaip visas sugrąžino ir nupirko į
1,5 karto brangesnes.