Tema: Re: Nissan Qashqai +-
Autorius: Tomas
Data: 2017-04-20 17:31:23
zingsnis didziulis, bet seno su vectra lygint tai kazinau. dizainas na vkus
aisku, bet medziagos tikrai kaip priklauso, savo klasej niekas ten papist
labai negali

"ManXP"  parašė naujienų news:od9r4n$qat$1@trimpas.omnitel.net...

Pastebejau ta pati... Kad VW bando vytis konkurentus medziagu kokybe, o
Lioxa, BMW ir Jagas pradeda ziauriai taupyt ant kibiriniu modeliu. Kita
vertus, dziugu, kad bent jau Mersas atsibudo - palyginus nauja C klase su
pries tai buvusia (kur vidus niekuo nesiskyre nuo senos Opel Vectra, ir
pasirodo ne man vienam butent toks palyginimas kilo pirma karta ilipus), tai
kosmosas...

"none"  wrote in message news:od9qb2$pc7$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad ir pas BMW lygiai tas pats - pirmame, trečiame labai jaučiasi,
kad papigo medžiagos.
Pas VW, sakyčiau, atvirkštinė tendencija - medžiagos kur kas geresnės,
nei buvo naudojamos anksčiau.