Tema: Re: Nissan Qashqai +-
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-19 11:31:42
6 egzemplioriai 1.2 benzai visi nachui atiduoti actovybei. neimanoma buvo.
nei vienas daugiau 20kkm nenuvaziaves, pirkti jie buvo praejusiais metais.
bedos nuo tepalo rijimo kibirais, kuri paskui su softu daugmaz aptvarke,
(nlb suprantu kuo ten tepalas ir softas susije bet...), baigiant po ziemos
numirusiais keleto egzemplioriu kompais, nes jie tik prancuzjapiniams
suvokiamoje vietoje sumontuoti:d
o visokiu gliuku su elektra, neuzsikurimu prie minuso (kas benzui isvis
nesuvokiama turi buti siaip jau) tai bb cia suskaiciuosi. vienzo imone
apsoliuciai buvo soke kai jie pradejo visi byret vienas po kito ir vaziuot
neb eliko su kuom:D

"none"  wrote in message news:od6qi5$5kn$1@trimpas.omnitel.net...

Pavažiavo vakar žmona ir jai labai tiko ir patiko. Man irgi patiko kaip
važiuoja. Visi varpeliai ir švilpukai, TEKNA. Vadybininkas sako, kad
dabar geriausia jų kaina (22k€), nes tuoj bus naujas modelis, kuris
kainuos daugiau.
Aš mieliau imčiau faceliftinį modelį, kuris bus po poros mėnesių,
netikiu, kad jis daug daugiau kainuos (sako 2k€). Ar aš blogai mąstau?

Labiausiai nepatiko tai, kad garantija 3 metai ir papildomi 2 metai
kainuoja virš 1000€. Kiti gamintojai papildomus metus siūlo už kelis
šimtus €.
Internete nemažai nusiskundimų dėl Qashqai techninių problemų, bet
nemažai ir labai patenkintų jais. Kokia iš čia turinčių praktika?

Domina benzinas su Xtronic, žinau, kad siūlysit žiūrėt Kadjar :)