Tema: Re: Nissan Qashqai +-
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-19 08:41:22
Vazinejau 3 metus.

Del svilpuku - puse ju nx nereikalingi, ijungiami tik viena karta kai
perkami.
Del gedimu. Smulkmenos visokios, gal todel, kad viena is pirmuju emiau ir
dar neisdebugintas. Viskas butu gerai, jei ne idiotiskai uzpisantis Fakto
Auto servisas. Prisideigai visokiu ISO, tai dirbt nera kada.

"none"  wrote in message news:od6qi5$5kn$1@trimpas.omnitel.net...

Pavažiavo vakar žmona ir jai labai tiko ir patiko. Man irgi patiko kaip
važiuoja. Visi varpeliai ir švilpukai, TEKNA. Vadybininkas sako, kad
dabar geriausia jų kaina (22k€), nes tuoj bus naujas modelis, kuris
kainuos daugiau.
Aš mieliau imčiau faceliftinį modelį, kuris bus po poros mėnesių,
netikiu, kad jis daug daugiau kainuos (sako 2k€). Ar aš blogai mąstau?

Labiausiai nepatiko tai, kad garantija 3 metai ir papildomi 2 metai
kainuoja virš 1000€. Kiti gamintojai papildomus metus siūlo už kelis
šimtus €.
Internete nemažai nusiskundimų dėl Qashqai techninių problemų, bet
nemažai ir labai patenkintų jais. Kokia iš čia turinčių praktika?

Domina benzinas su Xtronic, žinau, kad siūlysit žiūrėt Kadjar :)