Tema: Re: Kaip siandie vaziuojas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-18 23:10:25
visgi manau,
turbut,
gal,
gal.

As irgi manau, kad taip buvo.

"Dainiushas"  wrote in message news:od5p59$e0j$1@trimpas.omnitel.net...

aš tai visgi manau, kad ne be policininkų iniciatyvos ten prasidėjo
polemika apie galvos gydymą :). Turbūt švelniausiu atveju jie stūmė
temą, kad nu jei būsi geras tai mes leisim tau važiuot. Na, BNW vairas
buvo gal ne nuotaikuoj, gal su ironija ką leptelėjo....na o tada
mentukas parodė kas ant gatvės yra valdžia :)

Nes nu jei protingai, tai anam tų šipų reikėjo tiesiog "nepastebėt"
IMHO, įvertinant faktines aplinkybes.