Tema: Re: Kaip siandie vaziuojas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-18 18:52:47
On 2017-04-18 11:18, Linas Petkevičius wrote:
> Ne, neteisingai. Jeigu mano, kad teisingai, gali eiti į teisma, o jei
> ten kazkas nepatiks - pasiulyti pasigydyt teisejui.

Nesupratai. Sabatauskas issisiepes aiskino, kad kadangi pasnigo, tai
vazinejanciu su dygliais niekas nebaus ir policija vadovausis protingumo
kriterijum. Ir kad nafig reikia pratesti zieminiu padangu naudojimo
laika. JUK POLICIJA VADOVAUSIS PROTINGUMO KRITERIJUM... Nors buvo
akivaizdu, kad kazkuris mentas vis vien pajaus malonuma kazkam atimti
technikine, ir kad negalima aiskinti, jog taisykliu galima
nesilaikyti... Vietoj to turejo skubiai inicijuoti zieminiu padangu
naudojimo laiko pakeitima.  O dabar uz tokius bajerius spauda galetu
gerokai sudirbti ta veikeja. Nes vis tik yra uz ka.

Audrius K.