Tema: Re: Kaip siandie vaziuojas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-18 19:42:37
On 2017-04-18 19:08, Linas Petkevičius wrote:
> Is kur tokie faktai:
>
> Policininkas reikalavo atsiprasinejimo ir atgailavimo?

Manai, kad siaipsau policininka siunte "pasigydyti"? Kai tave sustabdo,
siunti policinika pasigydyti? Bent as nesiunciu. O va jei mane
sustabdytu, vaziuojanti per sniega su apsnigtu auto (po balandzio 10 d
su sipais), o as pries tai buciau girdejes sabatausko aiskinima, kad
TIKRAI nebaus uz sipus ir tuo aiskinimu patikejes) ir butu pradejes
policinikas aiskinti, kaip blogai ir kaip as nusikaltau, vaziuodamas su
sipais, tai kazi, ar buciau susilaikes ir nepasiuntes to policininko
"pasigydyti"...

> Vairuotojas nepasikeite padangu paklauses Sabatausko?

O kas gali paneigti?

Audrius K.
P.S. Kai as uzgirdau (ar perskaiciau, nepamenu) aiskinima, kad ziemiu
padangu naudojimo laiko pratesti nereikia, nes vis vien policininkai
vadovausis protinguo kriterijum, tai pirma mintis buvo - kiek bus atimtu
tech apziuru. Ir, kad butu debiliska klausyti aiskintojo - juk jis tai
nenukentes, nukentes tas, kuris jo paklausys.. Ir nukentes skaudziai -
juk atimama tech apziura.Toliau vaziuoti nebegali. O cia sventes, zmones
vaziuoja pas gimines, tech apziuros nedirba. Nuostabu. Ir kokiu
protingumo kriterijum vadovausis policininka Panevezyje (nesnigo,
neiskrito nei viena snaige), atimdamas tech apziura is atvykusio
vilniecio (kuris isvaziavo per sniega, ir kuriam gal but grizti reikes
per pliksala...).  Bet cia buvo dar graziau - tech apziura atimta is
..... realiai apsnigtos auto :-)) Nuostabu.