Tema: Re: Polizingine vs nauja auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-26 13:14:34
On 2017-02-24 09:06, Dainiushas wrote:
> man tai atrodo, kad tiesiog per daug sureikšmini savo tą vienetinę
> patirtį, su nelabai senais automobiliais ir didelėmis ridomis. Nes labai
> daug kas genda ir nuo amžiaus

Sutinku. Nes, kur minejau tribecos ABS jutikliu gedima, apie kuri
pasakojo autoerdve, tai genda del rudziu, kurios pakelia kazkoki zieda,
o tas "sugriauzia" ABS jutikli. Taigi amziaus pasekme.

  ir nuo daužymo po "didmiesčių" duobes bei
> nuolatinio smaukymo kamščiuose.

Mano antroji tribeca (begusi 200tkm) kaip tik pagrinde smaukyta vilniaus
kamsciuose (visi 200tkm lietuvoje ir pagrinde - vilniuje). Metai kiti,
ir turesiu statistika, kaip ji vaziuoja ir kiek byra.

Maniske senoji mazai vaziavusi zvyrkeliais. Geguzes - rugesjo menesiais
per savaite zvyrkeliais pravaziuoja apie 9km. Taigi, jei kas zvyrkeliasi
vaziuoja desimtis kilometru kasdien, tada, aisku, byres daug daugiau.

Audrius K.