Tema: Re: Polizingine vs nauja auto
Autorius: Lapinas
Data: 2017-02-24 10:13:25
Aš tai šito visai nebijau: priekinės pagalvės restauravimas su keitimu 250€,
pompos remontuojasi nebrangiai, liniuotė originali nebrangi. Turėjau lygiai
2 gedimus:
buvo sugedus fyškė ant išleidimo vožtuvo, mersas buvo pasistojęs, už 20€
sutvarkė Autošaltis.
prakiuro priekinė pagalvė, 250€ ir per kelias valandas pakeitė į
restauruotą.

Šiaip jau vienas iš patikimesnių ir nebrangių sprendimų. Likę legendų iš
laikų, kai nerestauruodavo, o naują pagalvę reikdavo pirkt už 1100€, bet
dabar viskas gerai su Airmatic.

Beje, Airmatic man patinka: kai ramiai važiuoji Comfort režimas labai gerai
sugeria kelio nelygumus, kai imi posūkius aktyviai - pasikietini važiuoklę.
Kartais man patinka prasilėkti pakeliui namo ant slydimo ribos.