Tema: Re: Polizingine vs nauja auto
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-24 14:07:13
Karlas turi, parduotu turbut

"autopagalba"  parašė naujienų news:o8oug5$bpj$1@trimpas.omnitel.net...

4matic tai būtinai. Pripratau su keturiais varomais, kitokios mašinos
nebenoriu.

airmatic Lapinas sako nieko baisaus :)

Bendrai paėmus, E500 labai retas. Gali būti su shrootinėm dalim
problemų. Su remontu sudėtingiau, nebus vietos po kapotu kai reiks ką
nors keisti. Dėl to ir abejoju.

Pažiūrėjau mobile.de, nuo 2010m. E500 tik 200 parduodama. Kai E350
tūkstančiais.