Tema: Re: Polizingine vs nauja auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-23 21:38:31
On 2017-02-23 19:17, nekas wrote:
> Skirsis Kasko nedaug, bet pvz. iki 2 metu viskas paprastai draudziama
> nauja verte.

Verte penkiu metu per puse mazesne, tai ir kasko pinga. Juk neteigsi,
kad tos pacios rizikos grupes auto kainuojancios 40kEu ir kainuojancios
20kEu kasko kainuos tiek pat. `Juk vagystes ar visiskao sudauzymo atveju
pirmu atveju draudimui reiks ismoketi dvigubai daugiau :-))

  O kokiu 7 metu karuti tuo pigesniu Kasko apsiraudes
Ne apie ta "pigu" sneka. Ten kiti grebliai. As to " pigaus" net 2002
metu outbackui neimu. Draudziu normaliu.

  nelabai
> dziaugsies kai kazkam atsitikus nuo visu detaliu prades kokia 30-40%
> nusidevejima skaiciuot.
Nuo senos bet kuriuo atveju nuskaiciuos. Virs 4 metu neremontuos
naujomis dalimis. Bet irgi yra variantu. Man dar 5 metu auto kasko dejo
naujas originalias dalis (teko keisti ilenkta bamperi) - ta 10%
nusidevojimo padenge servisas. O dar senesne auto remontuoji ne naujomis
arba ne originaliomis dalimis...

> Del nuvertejimo rizikos - jei imi su likutine verte, tai atpirkimo suma
> po 4 ar 5 metu yra suderinama is anksto.

Bet, sutik, gali papildomai nuskaiciuoti uz tavo padarytus auto
apgadinimus - pvz koki istepta salona ar pan (ta prasme uz tai, ko tau
nesuremontuos kasko). Na, bet cia santykiu su pardaveju klausimas. Ir,
itariu, to momento rinkos bukles itaka (jei tavo auto einama, ir lengvai
uz likutine parduodama, tai nebus problemu. O jei netycia pardavejas
apsiskaiciavo, tai pasistengs papriekabiauti prie taves ir sumazinti
likutine...Ypac, jei kita nauja jau ne is jo imi...

Audrius K.