Tema: Re: Mondeo, kur shuo pakastas?
Autorius: Glebas
Data: 2016-12-27 13:23:08
Namai - darželis - 13km
Daželis - darbas - 12 km.
Niekur šonan nepasukant, 45km per dieną.
Iš esmės tiems 25km sugaištama apie pusantros valandos, nes tenka
visuose kamščiuose pabūti. Va ir gaunasi 3 val per dieną mašinoje.
Per mėnesį kiek gaunasi? Link 900km, jeigu visiškai niekur šonan.
Jeigu dar kaip sakai savaitgalį visada kažkur važiuoti, tai ir gaunasi
15kkm ir daugiau per metus labai labai lengvai.
Man nuo birželio 10 (nupirkta mašina) va taip nejučiom per pusmetį jau
10kkm ir susisuko.