Tema: Re: Mondeo, kur shuo pakastas?
Autorius: CodeC
Data: 2016-12-23 09:57:43
nesuvokiu. reiskia iskeitei sofa prie teliko i sofa uz vairo. skirtumu
anyway jokiu. as teliko jau desimt metu neturiu. turiu du vaikus,
kasdien vezioju i mokyklas, darzelius ir burelius. kiekviena savaitgali
kurnors vaizuojam. bet kaip zenkliai perlipt 10kkm metine rida nedirbant
vairuotoju - nesuvokiu. man ir 10kkm per metus yra nemazai. daugiau
vaizuot tiesiog uzpistu, laiko gaila.