Tema: Re: Mondeo, kur shuo pakastas?
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-12-23 10:29:56
Tai mazai suvoki. Mano vienas kolega irgi nesupranta kaip galima vaziuot kur
nors - vaikai gi nesustodamo rekia masinoj, musasi, netelepa dar ir apsivemt
sugeba. Man tokiu bedu nera ir nebuvo niekad, bet neaiskinu jam, kad brieda
jis cia pasakoja ir nesiulau jam kartu vaziuot savaitgaliui iki pajurio :)
Man pvz. norisi gamtos, vandens - Vilniuj to nera, tenka vaziuot. Net iki
Traku pasokt susidaro 60 km i abi puses, iki Kauno mariu - 200km, apie
pajuri net nesneku :) Ir man jokia problema pavaziuot tuos 100km - nei cia
nuovargis, nei cia = sedejimui ant sofos.