Tema: Re: Mondeo, kur shuo pakastas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-12-23 07:53:19
On 2016-12-22 19:37, Senis wrote:
> Pas mane dar nekeista sankaba, jau 160k...
> keiciau tik granatas, pusasio salnikus, sarnyrus sailenblokus, galiniu ratu
> guolius, kalades...

Ir kas tokius grabus perka ?????? 160t km, ir sitiek keista????
Palyginimui - subaru tribeka, vaziuojama nuo naujos (demo), dabar
390tkm, pakeista (!!!) : desinysis priekinis guolis (~360tkm), galiniai
amortikai (kazkas apie 300tkm, vazinejama beveik visada pilna bagazine,
tampomas kemperis), bagazines atidarymo jungiklis (prakiura guma mazdaug
prie 200tkm, pakeitas, antra karta keisti dar nereikejo).
Stabilizatoriaus gumos kas 30tkm, kaina kazkas apie 10Eu su pakeitimu,
ir technines prieziuros. Nuo 250tkm silpnai veikia katalizatorius, dabar
jau prasosi keiciamas. Pagal garsa jau reikia keisti grandine
(firminiame servise man paskaiciavo apie 500Eu). Nepamirskite, kad kas
100 tkm pagrindinio dirzo keisti nereikejjo :-))), taigi iseina pigiau :-))

I metus vaziuojama 50tkm.

Audrius K.