Tema: Re: 5W30 GM DEXOS2 5L - pilna sitetika ar ne?
Autorius: fenix@h
Data: 2016-12-25 21:19:28
2016.12.25 20:06, Dainiushas rašė:
> nu tai castrol bus pirmas sąraše. lukoil prie paskutinių.
>
> tai atvejui Renault atstovai pila ELF Evolution 900 SXR 5W40 berods.
> http://www.alyva.lt/automobiliams/varikline-alyva/elf-evolution-900-sxr-5w40-5l
>

> paguglink gal ir opeliams tinka

mano klausimo esme buvo ar tas GM tepalas geras ar ne. t.y. pilna
sintetika ar ne? kazkas pasiule PAO kieki paziuret - atsakymas i tema.
kazkas pasake, kad i savo garantinius opelius pila - ataskymas i tema, o
ten tie kleidesiai, kad "klausti atstovo ar tik jie pila originala" tai
chuinia, nes nezinau cia nei vieno, kuris gali pasakyti, ar banke
stovinti pas pardaveja yra TIKRAI originalas arba TIKRAI neoriginalas.
va, Gelaznikas ir tai padjobkes stume, o suseme turbut po 10 metu. kiek
buvo pirkusiu ir pries druzbanus maikes plesanciu, kad ten originalai?
koks 1000+?