Tema: Re: 5W30 GM DEXOS2 5L - pilna sitetika ar ne?
Autorius: Samariezas
Data: 2016-12-15 08:59:56
normalus tas gm tepalas, pats naudoju.... o del castrolio tau buvo cia
fufliaku ju vienu metu :(  shiaip mano galva pili betkoki  tepala kuris
atitinka reikiama specifikacija ir nebus problemu :) aisku bus blogai jei
papulsi ant padielkos is shanciu  :)  o padielkos dazniausiai buna brangiu
ir populiariu prekiu :)

"AurimasB"  parašė naujienų news:o2taun$uuq$1@trimpas.omnitel.net...

fenix@h <mailas@netikras.lt> Wrote in message:
> 2016.12.14 23:39, Kurmis ra??:
>
> stop! keiciama kas 10-12, iki 15 niekad nebuvau daejes. LL as taip pat
> netikiu.

Tai pala, jei jau taip teisingai keist reiktu kas
300-350motovalandu, t.y vien po miesta 10kkm, gali pee daug
buti..
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/