Tema: Re: 5W30 GM DEXOS2 5L - pilna sitetika ar ne?
Autorius: fenix@h
Data: 2016-12-14 22:31:05
2016.12.14 22:23, Dainiushas rašė:
> man atrodo tu čia per daug save grūzini tuo tepalu. Tiesa dyzelis, bet
> tai ant bbž kiek buvusių 300kkm nuvažiavo tokiu
> http://www.autoarlita.lt/didmena/p1373/mogul-racing-5w40-4l ir nieko
> neatsitiko, net turba sugedo nei nagaras variklį nei sudilo kas.

mobil 3000 - 1x, castrol edge 0w30 - 4x, syntium 7000xs - turbos aselei
kapiec. kitokiu lyg nepyliau, tai neaisku, kuris cia is ju uzmushe,
kazkaip castrolas biski su zagarais budavo, arba paskutinis, nes ant jo
nuluzho.
visu specifikacijos geresnes uz reikiamas, sakau, gal laikas suaugt ir
naudot originalu gamintojo.