Tema: Re: 5W30 GM DEXOS2 5L - pilna sitetika ar ne?
Autorius: Duda
Data: 2016-12-21 08:53:55
Labas rytas :)
Ale rimtai nori tik patrolinti ;)
Tu man pasakyk kuom blogai tas 0?
Rask alternatyva uz tiek ir pilna sintetika.

Antra as neminejau kad 0w30 pila i dzoni, tik sakiau, kad tai ka pila baze
yra PAO ;)

Na ir apie bentli, broliukai dobiliukai, nesat prisiliete prie tu darbu o
pezat .... jei bentlis sustos tai useris paskambines vadybai, gaus nemokamai
kita pakaitini auto, kruva atsiprasymu, pietus ar dar kokia kompensacija.
Cia taip speju. Bet jei stos dzonis darbymeciu su kokiu rimtu gedimu, fyze
kiek rupesciu ir nuostoliu. Negana, kad tuo momentu susisika visi terminai
ir darbai, tai dar ir kitiem metam praknisi su visais darbais. Tai ta tepalo
kaina tam kontekste tokiu mazmoziu darosi, kita vertus gamintojas praso
pilti pilna sintetika o pilna ji yra kai baze PAO ir Esteriai, ir svaikit
jus ka norit apie tas dulkes ir zvaigzdiu metalus ;)

Ir dabar jus du Genijai, sakot kad tie deero inzinieriai totalus cainykai ir
durneliai, nezino ka reik pilti???? :D :D :D
https://jdparts.deere.com/partsmkt/document/english/featbene/DKD1801OilGuide.pdf
(Unique to John Deere — formulated with exclusive Plus-50 II
performance additives and 100% PAO (polyalphaolefin)
synthetic base oil.)

p.s. zmogus paklause,  as uzvedziau ant kelio ko reik ieskoti - nerado,
parodziau pvz. jei jau nori tikros sintetikos :)

p.s.s tryda kas yra sintetika, o ne apie klampumus ir nx to reik/nereik

Geros dienos, hebryte :)

Unique to John Deere — formulated with exclusive Plus-50 II
performance additives and 100% PAO (polyalphaolefin)
synthetic base oil.
"Dainiushas"  parašė naujienų news:o3blfp$721$1@trimpas.omnitel.net...

na tai iš meilės galima ir su deimantų dulkėmis pilt

bet konkrečiai 0w30 kažkaip nematau

https://www.deere.com/en_US/parts/batteries_and_fluids/maintenance_fluids/oils/oils.page?