Tema: Re: Lexus IS +/-
Autorius: S.Vyt
Data: 2016-12-08 13:02:28
Bbs zino, ne taip ir mazai remontu per 1.5 metus. As kaladeles
 irgi skaiciuoju, nes pas mane jos tarnauja virs 100 000 tai ju
 keitimas ivykis.
Man va atrodo antra lempute tuoj nusibaigs ir
 tai erzinantis gedimas. Matomai abi buvo gimtosios, viema ksenona
 tik pirkes masina pries 2 metus pakeiciau, dabar turbut antrai
 laikas atejo, silpniau ir raudoniau sviest pradejo. Net padangu
 nekaitalioju, perku universalias ir varau kol nusibaigia.
 Paskaiciavau nuiminet kas sezona brangiau nei pirkinet padangas
 kas 2 metus. O ir tas vargas, eiles.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----