Tema: Re: Lexus IS +/-
Autorius: Pykas
Data: 2016-12-08 07:25:03
Pz koks fleimas isejo :)
Musu imone turejo kelis IS`us 250 ir viena GS`a 300. Tai buvo gera galimybe
man pasiziuret kas ir kaip pries perkant automobili sau.

IS`e vietos gale nera. Nebent esi smulkus zmogelis ir neturi vaiku. V6 su
dujom tau nedraugaus, arba jei draugaus, tai po kurio laiko variklis
uzsilenks.
Pakelus remonto saskaitas IS`u ir GS`o, skirtumo tarp kainu neradau. Kiek
teko dometis, ir kaip minejo ManXP, tai yra automobiliai kurie nelabai byra.
Turi igimtu bedu, bet nieko kritisko.

Tad po ilgu svarstymu pasiemiau GS`a 430. Kolkas per pusantru metu tvarkiau
tik tai, ka radau servise dar pries perkant automobili. Kazkokiu didesniu
bedu neislindo, nuvaziavau apie 20k km.