Tema: Re: Lexus IS +/-
Autorius: CodeC
Data: 2016-12-08 10:13:37
nzn kiek tu vaziuoji. bet su mano metine 10k rida tai mane toks auto
dziugintu dar ilgai. ir uz 1000keur nieko panasaus nenusipirksi, kai
kasnors sugadins ant sankryzos. ypac pasidarius antikorozini normalu,
susidejus visokias muzikas, webastas ir t.t. 'pasidarai' normalu auto,
suma gaunasi visai padori. o crash atveju paskaiciuoja zuikio asaras ir
lieka arba viska daryt is naujo uz brangiai, arba nusipirkt dvirati.