Tema: Re: klausimas del dumijanciu lavonu
Autorius: RD
Data: 2016-06-13 02:07:53
On 2016.06.08 16:13, svyt wrote:
> Nu, pas mane, po zmonos kuklaus vazinejimo, man uz
> mynus tapke
>  issiverza fumu debesys. Tai man negalima vazinet ar
>  ka?

Primine kaip as paprašytas nuvariau kažkada bendradarbės Golf3 zyzelių į TA.
Patikrinau visas lemputes, nuvažiavau sau ramiai, praėjom visą patikrą
iki dūmingumo... tada dar vairuotojui liepdavo pagazuot... tai aš pagal
komandą pagazavau gerokai taip ... TA darbuotojas dingo iš matomumo
zonos(bent kiek matėsi per veidrodėlius). Ikarusas ką nors lenkiantis
ant Parodos kalno suodžių išmesdavo mažiau (bent man taip pasirodė) . Po
3 prasigazavimų TA buvo praeita :)