Tema: Re: klausimas del dumijanciu lavonu
Autorius: Arnas
Data: 2016-06-12 19:03:47
tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri 
tikrina TA) su duminimu ant 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar 
aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake tai turbut dumins 
abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno gazo 
akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu 4000rpm visai 
neismes _nei_kiek_ dumelio. Ne per veidrodeli ziurint turiu omeny o is galo 
vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu be DPF TA naikinti? (nes be dpf 
dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu dauguma jau ejo is gamyklos su 
DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi 
ir duodi prasratsa ishmeta nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish 
variklio degimo kameros iseina o tiesiog praputi jau per ilga ramu 
vazinejima susikaupusius ismetime ir juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga 
dyzeli tarkim su naujais purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad 
ne seime sedi ;)

"Aladdin"  wrote in message news:njdj75$3mg$1@trimpas.omnitel.net...

Koks klaidinimas, jei yra tarkim aiškus video, kai pajudant mašinai 
išmetamas toks suodžių kiekis,
kad viskas aplinkui juose paskęsta. Kažkaip keistai skamba mintis, kad 
nuvažiavus į TA to nesimatys.
Manau tvarkingas dyzelis iš principo neturi į aplinką mesti didelius kiekius 
vizualiai matomų
suodžių, o jei jau meta kad plika akim matoma, TA turi būti naikinama be 
klausimų.

On 2016.06.07 08:41, Ignas wrote:

> gali duot, gali neduot. o uz ka mokes? tai gal lai moka skundejas? 
> susimokes keleta kartu, kitakart
> pries skusdamas "pats susivoks, kad
> laikas jau susitvarkyti"... imho, tokia pati beda ir su benzais, bet 
> nesimato ir galvos neskauda...