Tema: Re: klausimas del dumijanciu lavonu
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-12 20:02:12
bet kokiu atveju, pakankamai aiškiai matosi kur susikaupę suodžiai o kur 
px  nx bbd

On 6/12/2016 7:03 PM, Arnas wrote:
> tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri
> tikrina TA) su duminimu ant 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar
> aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake tai turbut
> dumins abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno
> gazo akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu
> 4000rpm visai neismes _nei_kiek_ dumelio. Ne per veidrodeli ziurint
> turiu omeny o is galo vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu be DPF
> TA naikinti? (nes be dpf dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu
> dauguma jau ejo is gamyklos su DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po
> ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi ir duodi prasratsa ishmeta
> nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish variklio degimo kameros iseina
> o tiesiog praputi jau per ilga ramu vazinejima susikaupusius ismetime ir
> juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga dyzeli tarkim su naujais
> purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad ne seime sedi ;)
>
> "Aladdin"  wrote in message news:njdj75$3mg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Koks klaidinimas, jei yra tarkim aiškus video, kai pajudant mašinai
> išmetamas toks suodžių kiekis,
> kad viskas aplinkui juose paskęsta. Kažkaip keistai skamba mintis, kad
> nuvažiavus į TA to nesimatys.
> Manau tvarkingas dyzelis iš principo neturi į aplinką mesti didelius
> kiekius vizualiai matomų
> suodžių, o jei jau meta kad plika akim matoma, TA turi būti naikinama be
> klausimų.
>
> On 2016.06.07 08:41, Ignas wrote:
>
>> gali duot, gali neduot. o uz ka mokes? tai gal lai moka skundejas?
>> susimokes keleta kartu, kitakart
>> pries skusdamas "pats susivoks, kad
>> laikas jau susitvarkyti"... imho, tokia pati beda ir su benzais, bet
>> nesimato ir galvos neskauda...
>