Tema: Re: klausimas del dumijanciu lavonu
Autorius: Rrr
Data: 2016-06-07 13:49:14
Turiu tokia viena kuri dumija paspaudus netoli redline apsukom, dega
tepalas, laukia variklio keitimo. Dumo ir smarves tikrai daug, ties 7000
RPM, nors ramiai vaziuojant praktiskai nera. Labai gera prevencine
priemone pries visokius BMW ir kitokius shustrekus, aplenkiu (arba
vaziuoju savo keliu, priklausomai nuo situacijos), ijungiu antra saiba
ir matau veidrodelyje, kaip skendi melynuose dumuose. Kvapas, patikekit,
geras. Tada kaip mat pasitraukia ir nebesiardo ir nesedi ant siknos. :)
Ir ka? Darau tai specialiai, jeigu matau, kad naglas, darau ir pries
visokius naglus dviratininkus, kurie vaziuoja naglai, stabdo eisma ir
pan., nors salia yra dviraciu takas, smagu ziureti i juos dumuose
veidrodelyje, visada privercia nusisypsoti. :)

Fotkink, filmuok, jeigu ir atvaziuotu patikrint, technikine draudima
turiu, o mano masina gali "stebuklingai" neuzsivesti ir gales sau i
sikna susikise pamatuoti CO, duminguma ir t.t. :)