Tema: Re: Durnas kalusymas del auto pardavimo
Autorius: Kurmis
Data: 2016-06-07 00:35:44
is taves kazkas pavagia auto su dokais. tu tarkim nelietuvoj ir tas kazkas
ima tiesiog perparduoda dar kazkam. pirkejas tiki kad jis laimes kudikis,
eina registruotis ir TARKIM regitra leidzia registruotis, nes pirkejas turi
PP sutarti ir masinos dokus. nemanai kad kazko cia truksta?
jei tu zinai kad auto perdavimas kitam asmeniui reiskia teisiu perleidima,
tai man paaiskink, kas uz ji atsako jei auto netvarkingas, sudalyvavo
autoivykyje ar tiesiog trukdo kazkam pravaziuoti. nes PP sutarciu galima
prisipaisyti pagal musuose galiojancius sablonus, bet jie tikrai nesuteikia
teises i nuosavybe. Kitaip tariant, net issinuomaves masina turi gali ja
viso labo naudotis, bet nuosavybes teisiu tikrai negausi.
na ir jei regitra neatlieka TP registravimo ir teisiu perleidimo iforminimo,
tai kam tada si valstybine imone reikalinga?
Kurmis